Måndag 19 maj

Nu har jag gjort vad jag kunde. Varken mer, varken mindre.
Så konstlat det blir. Vi sitter där och ler, på var sin sida.
Några frågor hit, några frågor dit.Jag svarar så gott det går.
Hur tror de att de ska veta vem jag är? 
 
På fredag får jag besked. Ett besked som antingen tar mig till glädjen eller eller besked som riskerar att sänka mig helt.
 
Ett positivt besked och jag kan äntligen få det lugn jag behöver.
Ett negativt besked och jag faller.
 
Jag vill inte tävla längre. Jag vill bara vara jag. Och att det räcker. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tindrar.blogg.se

För att jag behöver skriva. För att få bli av med det som tynger, dela det som gläder. Men anonymt, av omtanke mot de som står mig nära. För att de inte ska må dåligt, när jag har det tufft. Men också för att slippa "jag förstår dig precis"...när jag inte ens själv förstår...

RSS 2.0