Onsdag 21 maj

Sinnet lite lättare. Kan inte förklara varför. Inget har förändrats.
Hjärnan är verkligen förunderlig.
 
Två dagar framför mig, sedan vet jag förhoppningvis var jag landar.
I ett källarrum så mörkt att det knappt går att hitta ner.
Eller sittande på regnbågens topp sprattlandes med benen. 
 
När sinnet är lättare lägger jag kraft på att planera för de tunga dagarna.
Hur jag ska ta mig igenom.
Vad jag ska göra.
 
Jag tror att träning är en del av mitt svar.
När jag tränar hårt kan jag inte tänka på annat än just träningen.
Det ger hjärnan en chans att vila från allt.
 
Två dagar till.
Jag är rädd. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tindrar.blogg.se

För att jag behöver skriva. För att få bli av med det som tynger, dela det som gläder. Men anonymt, av omtanke mot de som står mig nära. För att de inte ska må dåligt, när jag har det tufft. Men också för att slippa "jag förstår dig precis"...när jag inte ens själv förstår...

RSS 2.0