Onsdag 28 maj

Att veta är alltid bättre än att inte veta.
Att inte veta innebär att jag inte har något att förhålla mig till.
Även om ett besked är negativt, är det bättre än det vacum jag nu befinner mig i.
 
En kropp där hjärtat värker.
Magen molar.
Där ilska, frustration och ledsamhet tävlar om att inta förstaplatsen.
 
Jag känner mig helt låst.
Kan inte göra något. Orkar inte ta mig för något.
 
Trots att jag har förstått att det inte blev jag,
kan jag inte gå vidare förrän jag verkligen vet.
 
Mitt paradis har blivit mitt fängelse. 
 
 
 
Bettan
2014-05-29 @ 00:10:52

Åh, önskar sååååå att det löser fortare än fortast för dig! Håller tummar och tår!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tindrar.blogg.se

För att jag behöver skriva. För att få bli av med det som tynger, dela det som gläder. Men anonymt, av omtanke mot de som står mig nära. För att de inte ska må dåligt, när jag har det tufft. Men också för att slippa "jag förstår dig precis"...när jag inte ens själv förstår...

RSS 2.0